::sEsaL::

Ya Allah
Aku hanya wanita
Yang lemah jiwanya
Yang goyah akalnya
Yang lembut hatinya
Jangan biar aku Ya allah..
Henti dalam perjuanganku
Mencari redha-mu
 
Aku benci diri ini
Yang alpa pada kebesaran-Mu
Dek nikmat sementara yang Engkau pinjamkan untukku
Hanyut dalam pujian
Terlanjur dalam perkataan
Tanpa tahu batasan
Sebagai seorang insan
 
Jangan tinggalkan aku Ya Allah
Sendirian
Terkapai tanpa pedoman
Berilah aku keikhlasan amal
kemanisan iman
Agar aku jauh dari kemungkaran
 
Ya Allah
jika niatku untuk iman dan agamaku
Untuk hidup dan matiku
Untuk dunia dan akhiratku
Jadikanlah ia mudah bagiku
Restuilah aku
 
Ya Allah
Jangan jauh dariku
Jangan biar aku Jauh dari-Mu
Aku perlu hidayah-Mu
Kembalikan aku pada fitrahku
Kasihi aku

 

Respons

